3DKapocs Logo
Az oldal fejlesztés alatt áll. Ha szeretnél értesítést kapni az új funciókról és hírekről, akkor köves minket Facebook oldalunkon.

Kezdő lépések Megrendelőknek

Ezen az oldalon a regisztrált Megrendelők számára bemutatjuk a 3DKapocs legfontosabb funkcióit, és gyakorlati tippeket adunk ahhoz, hogyan érdemes elindulni az oldal használatában.

Tartalomjegyzék

  1. Személyes adatok megadása
  2. Szállítási és számlázási címek
  3. E-mail beállítások
  4. Termék megrendelés
  5. Termék vásárlásaim
  6. Egyedi megrendelés létrehozása
  7. Egyedi megrendeléseim
  8. Szolgáltatók
  9. További kérdések esetén


  1. Személyes adatok megadása

    1. A "Fiókom / Adatlapom / Személyes adatok" oldalon beállíthatjátok a személyes adataitokat, valamint feltölthettek profilképet.
    2. Az érdeklődési körök megadása segít abban, hogy az oldalon testreszabott értesítéseket kaphassatok új termékekről vagy megrendelésekről.
    3. Ezen az oldalon adhatjátok meg az elérhetőségeiteket is, amelyek megjelennek a publikus profiloldalatokon.
  2. Szállítási és számlázási címek

    1. A "Fiókom / Adatlapom / Szállítási és számlázási címek" oldalon előre megadhatod az alapértelmezett címeidet, így nem kell minden megrendelésnél újra beírnod az adatokat.
    2. Ha egy adott rendeléshez más címet szeretnél használni, azt a megrendelés folyamatában bármikor módosíthatod.
  3. E-mail beállítások

    1. Az e-mail értesítések bekapcsolása erősen ajánlott, hogy azonnal értesülj a fontos eseményekről – például új ajánlatokról, üzenetekről vagy a megrendeléseiddel kapcsolatos frissítésekről.
    2. Ha nem szeretnél e-mail értesítéseket kapni, az sem gond: a rendszer automatikusan küld belső értesítéseket is, így semmiről sem maradsz le. Ezeket az értesítéseket a képernyő jobb felső sarkában, a notifications ikonra kattintva találod meg.
  4. Termék megrendelés

    1. A "Termékek" oldalon böngészhetsz a Szolgáltatók által feltöltött termékek között. Ha egy adott Szolgáltató kínálata érdekel, akkor a Szolgáltató profiloldalán, a "Termékek" fülre kattintva nézheted meg az általa elérhető termékeket.
    2. Ha egy terméket már megrendeltek és értékeltek, az értékeléseket a termékoldalon, az "Értékelések" fül alatt találod.
    3. Bizonyos termékekhez a Szolgáltatók különböző változatokat (például szín, méret, anyag stb.) vagy kiegészítőket / extra szolgáltatásokat (például ajándékcsomagolás, kézi festés stb.) kínálnak. Ezeket a termékoldalon vagy a kosár oldalon tudod kiválasztani.
    4. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban található shopping_cart ikonra kattintva éred el.
    5. Minden termékhez tartozik egy egyedi szállítási mód, amelyet a termékoldal "Szállítási információk" fül alatt találsz.
    6. Ha egy Szolgáltatótól több különböző terméket rendelsz, minden esetben csak a Szolgáltató alapértelmezett szállítási módja közül választhatsz. Ez eltérhet a termékoldalon feltüntetett egyes szállítási opcióktól.
    7. A megrendelés leadását követően a rendszer értesíti a Szolgáltatót, aki visszajelzést küld a rendelés fogadásáról – erről te is értesítést kapsz.
    8. A terméket értékelni a rendelés teljesítése után tudod, ez segít más felhasználóknak a döntésben, és visszajelzést ad a Szolgáltatónak is.
  5. Termék vásárlásaim

    1. A "Fiókom / Termék vásárlásaim" oldalon megtekintheted a korábban leadott rendeléseid állapotát.
    2. Ezen az oldalon láthatod továbbá a Szolgáltató által kínált fizetési lehetőségeket is, ha a rendelésnél a "Részletek" gombra kattintasz.
  6. Egyedi megrendelés létrehozása

    1. Egyedi megrendelés a "Megrendelések / Új egyedi megrendelés" gomb segítségével hozhatsz létre
    2. Ha egy Szolgáltató egyedi megrendeléseket is vállal, akkor a profiloldaláról közvetlenül is indíthatsz új megrendelést, vagy árajánlatot kérhetsz egy korábban létrehozott megrendelésedhez.
      Új árajánlatkérés - Szolgáltató profil oldalon
    3. Lehetőséged van publikus vagy privát egyedi megrendelést létrehozni.
    4. Publikus egyedi megrendelés esetén bárki megtekintheti a megrendelésedet, így bármelyik Szolgáltató küldhet rá árajánlatot. Azok a Szolgáltatók, akik a megrendelés témájához kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak, értesítést kapnak az új megrendelésről.
    5. Privát egyedi megrendelés esetén a megrendelést és a csatolt fájlokat csak azok a Szolgáltatók látják, akiktől kifejezetten árajánlatot kérsz. Az árajánlat-kérést addig vonhatod vissza, amíg az adott Szolgáltató nem reagált rá.
    6. A megrendelés leírása legyen minél részletesebb, hogy pontosan azt kapd, amit elképzeltél. Ehhez segítséget találsz a "Tippek a jó megrendelés leíráshoz" gombra kattintva.
    7. A beérkezett árajánlatokat a megrendelés adatlapján látod, ahol elfogadhatod a számodra megfelelőt, vagy választhatod a "Nem fogadom el" opciót, hogy a Szolgáltató értesüljön róla. Ha elutasítod az ajánlatot, a Szolgáltató új, módosított ajánlatot is küldhet.
    8. A megrendelést addig tudod törölni, amíg nem fogadtál el egy árajánlatot.
    9. Az egyedi megrendelés teljes folyamatáról készítettünk egy folyamatábrát is, amit ide kattintva tudtok megnézni. Az állapotok színei megegyeznek az oldalon használt rendelés állapot színeivel.
  7. Egyedi megrendeléseim

    1. A "Fiókom / Egyedi megrendeléseim" megtekintheted a korábban leadott egyedi rendeléseid.
  8. Szolgáltatók

    1. A regisztrált és aktív Szolgáltatók között a "Szolgáltatók" oldalon kereshetsz.
    2. Az ellenőrzött Szolgáltatók a verified_user jelöléssel vannak megkülönböztetve. Csak az ellenőrzött Szolgáltatók tudnak termékeket feltölteni vagy árajánlatot adni egyedi megrendelésekre.
    3. Ha egy Szolgáltató megadta, hogy milyen gépeket és eszközöket használ, akkor ezek alapján is szűrhetsz. Természetesen a Szolgáltató profiloldalát is megtekintheted, ahol részletesebb információkat találsz róla.
    4. A Szolgáltató értékeléseit és teljesített rendeléseit szintén a profiloldalon találod, a megfelelő fülre kattintva.
  9. További kérdések esetén

    1. Ha kérdésed merül fel az oldallal vagy valamelyik funkcióval kapcsolatban, először érdemes megnézni a Gyakran Ismételt Kérdések oldalt.
    2. Amennyiben ott nem találsz választ, írhatsz üzenetet is az Ügyfélszolgálatnak. Bejelentkezés után a képernyő jobb alsó sarkában található ikon segítségével tudsz kapcsolatba lépni velünk, és igyekszünk minél előbb válaszolni.
3DKapocs Logo
© 2025 3DKapocs
Icons made by Freepik
Freepik logo

Működés

Kezdő lépések Megrendelőknek
Kezdő lépések Szolgáltatóknak
Gyarkan Ismételt Kérdések
Általános Szerződési Feltétek
Adatkezelési Tájékoztató
Aktuális díjak és díjfizetés feltételei
Impresszum

Kapcsolat

  • Facebook LogoFacebook
  • Gmail LogoGmail